6 Temmuz 2008 Pazar

seninle her şeye varım ben...


havuz başında güzel bir ege akşamıydı gelin ve damat için nikah töreni yapıldı ve gelinin eline evlilik cüzdanı verilince gökyüzüne havai fişekler fırlamaya başladı ... bu ana kadar herşey harika idi ama müzik konusunda yanılmışlardı ..

bence o anı tamamlayacak müzik kayahan dan seninle herşeye varım ben olmalıydı..

benim böyle bir anda sevgilime hediye etmek isteyecegim tek şarkı budur sanırım


Seninle her seye varım ben
Sen benim ugurlu yolumsun
Yıldızlara yururum senle
Sen iste canım senin olsun
Sen her seysin
Canımı canına katabilirsin
Cayarsam senden
Beni su atese atabilirsin
Sen, sen benim icin
Teksin bu dunya
Meleksin, bebeksin
Her seyimsin benim
Yasayamam sensiz
Yasayamam asla
Doyulmaz balımsın
Kelebeksin
Sen, sen benim icin
Sıcak bir gunessin
Bugunlerim, yarınlarım
Her seyimsin benim
Gostermesin tanrı
Yasatmasın bana
Nefes bile alamam bile
Yoklugunda
Sen, sen benim icin

bu şarkıyı dinlemek için sag taraftaki müzik listemde bulabilirsiniz..

Hiç yorum yok: